dilluns, 31 de març del 2014

29 de març: Lliga Autonòmica de O-peu (Xelva - València)

Mapa de l'sprint urbà de Xelva

Un incendi a Alhama d'Almeria ens va impossibilitar la parcicipació al II Raid Puerta de la Alpujarra, un fet sempre trist multiplicat per la suspensió d'un raid, amb tot el treball que implica.

Així, per no trencar el ritme de competició tan necessari per aquells que hem de practicar l'orientació, ens vam dirigir a Xelva a dues proves de Lliga FEDOCV a la capital de la Serrania, una població amb la que tinc un vincle especial ja que vaig treballar durant un temps ací i vaig gaudir de les seues muntanyes i rius.
  
Mitja distància

El dissabte  de matí vam començar amb la prova de mitja distància prop de la pedania d'Ahillas, en una zona boscosa però ben delimitada per un tallafocs. Malgrat haver començat molt despistat amb una primera balissa massa tardana, vaig aconseguir a partir d'ací un ritme molt fluïd que em va fer inclús dubtar de si el mapa era de la meua categoria. 

Van haver trams espectaculars des de barrancs fondos fins a miradors espectaculars, per tornar per finalitzar a la zona propera al tallafocs. 

Finalment, un temps correcte de 1h 10', més prop que mai dels primers de la categoria.

 Sprint urbà

Espectacular mapa en el laberint dels carrerons de Xelva. Una grandíssima varietat de carrerons sense eixida, escaletes, fonts...donaven color a un recorregut de vertigen.

Les sensacions van ser boníssimes, orientant a gran velocitat i seleccionant prou bé el recorregut i amb molt poques parades.

El temps de 23' 41" em deixava a segons del tercer lloc de la meua categoria, tot un récord de puntuació. Definitivament, este carreres em van bé, i això és molt important ja que als raids sol ser una secció present.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada