dilluns, 3 de març del 2014

2 de març: III Cursa de Muntanya Tavernes de la Valldigna. Lliga FEMECV.

Per fi arribe a completar una Lliga FEMECV després de tres edicions intentant-ho. Arribe a esta carrera descansat i en bona forma i amb ganes de fer una bona marca que finalment no va arribar, de nou m'havia passat amb el sopar i les molèsties gastrointestinal van tornar a aparéixer. Molt decepcionant.

Fins al kilómetre 6 el desnivell va ser molt suau pel que vaig emprèmer un ritme alt de cara a patir en l'ascens llarg i dur a la Serra de les Creus que coronaria al kilòmetre 10,4. A partir d'ací la zona era més tècnica e incòmoda de còrrer, però el desnivell no era tan exigent.

Altre punt clau va ser les altes temperatures que em van fer patir dessitjant que arribaren els avituallaments, però el meu cos no admitia sòlids i a partir de la segona hora, on el terreny m'afavoria més i tenia per davant un exigent tram pla i el barranc de Penya Roja, un descens molt vertical, vaig haver de baixar el ritme.

Una ocasió perduda de fer una bona marca, al final 3h 16' 14", 228 de 355, així encara no és un mal lloc. Espere que el MAMOVA i el Maratón de las Tucas del Aneto se'm donen millor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada