dilluns, 10 de març del 2014

9 de març: Lliga FEDOCV d'Orientació a peu (Caudete-Albacete)

Per fi entrem a la recta final del primer objectiu de la temporada, el Raid Puerta de Alpujarra a finals de mes. Per això he programat quatre carreres d'orientació que em donen el punt tècnic suficient per fer un bon raid.

Ens vam acostar al paratge de La Toconera, a Caudete, on es va fer coincidir lliga valenciana, murciana i manxega, pel que l'ambient va ser espectacular i al nivell de les proves de lliga nacional.

La falta de continuitat orientant es va notar i les errades van fer acte de presència. Així encara, vaig saber reorientar i fer una carrera amb un mínim de nivell. Per millorar a esta especialitat hauria de dedicar-li hores a entrenament tècnic, ja que sols competint no pareix suficient per millorar.

Només començar ja la vaig "liar" prou, fent quasi una escalada per arribar a la primera (amb les consegüents rises de Ana Calasparra que anava a per la mateixa balissa). La segona sense problemes seguint com a passadís un tallat de roca.

El camí a la tercera va ser tota una desfeta, per no escollir un bon punt d'atac ni ubicar-me bé al mapa vaig parar a un àrea recreativa que almenys em va servir per atacar el barranc correcte, però a l'arribar al punt on jo pensava que estava la balissa, no vaig saber reubicar-me i vaig perdre moltíssim temps.

A partir d'ací vaig dedicar-me a buscar bons punts d'atac i va resultar molt bé. De la 8 a la 9 no vaig trobar cap punt que m'ajudara i vaig acabar baixant al camí per ajudar-me a trobar-la.

Altre punt crític, el canvi llarg de la 13 a la 14, amb errades de direcció fruit de la desconcentració. La 15 també es va resistir al despistar-me amb altres competidors. A partir d'ací cap problema.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada