diumenge, 14 d’abril del 2013

Cabeçó Trail 2013 (Aigües de Busot): Autonòmic de CxM


Última cursa de muntanya de la temporada, amb 21,53 km i 1389 de desnivell positiu. Al ser l'Autonòmic, ens esperava un recorregut dur i molt tècnic que afegiria dificultat a les altes temperatures. 
Jo em trobava en bona forma, però m'havia tocat parar per unes molèsties als peus que arrossegue des de la cursa d'orientació de Villena. Així i tot, vaig fer una carrera prou decent, pareix que vaig acostumant-me a còrrer amb calor. Les molèsties als peus van estar presents durant tot el trajecte, però vaig acabar molt dígnament en uns temps raonables, malgrat haver estat per sota de companys que estan en marques paregudes a mi.
A destacar, tot l'ascens al Cabeçó des d'Aigües, totalment desconegut per mi, sobre tot la pedrera, tot de roca solta, que et feia esbarar una i altra vegada. De baixada també em vaig trobar una baixada de roca solta en la que sols es podia "fer surf", encara que molts companys van patir d'allò més, ja què un tram tan tècnic quan les cames ja estan esgotades no és el més ideal.
Al final, el 171 de 188 amb 3h 20' 46", a més de 9'/km, el que ens demostra la duresa del recorregut.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada