dilluns, 17 de novembre del 2014

16 de novembre: Lliga Autonòmica O-Peu (Alacant)


Ja feia temps que no participava en esta lliga, però a esta cita no podia faltar, era en ma casa!!! L'espectacular entorn del Benacantil, Santa Creu i Sant Roc ens esperàvem. Una pena no haver pogut entrar al Castell, però una petició abusiva de diners per par de l'Ajuntament (ens extranya?) va limitar un poc la carrera.

La carrera començava potent des de la porta de L'Ereta, amb una baixada laberíntica fins a la plaça de Sant Agustí a la 1, espectacular els bots que vaig pegar pel carrer Sant Rafel. D'ahí vaig enfilar l'Ermita de Santa Creu, amb una balissa trampa ja que l'accés a ella no estava per dins, si no que s'havia de baixar més encara.

La 3 estava pel laberint de Santa Creu i tornàvem a entrar a L'Ereta, on vaig perdre bastants segons al despistar-me (una errada de concentració total). Fins a la 7 els recorreguts van ser fácils i ràpids fins a un camí marcat per atacar la 8.

A la 8 es va donar una autèntica desfeta, la descripció de controls estava mal i vaig perdre molts minuts valuosos. D'ací ja sols quedava un recorregut per les faldes del Benacantil on vaig orientar de manera més que fina (doble mèrit després de l'errada greu de la 8).

Una carrera prou bona per la meua part malgrat l'errada de l'organització que va provocar que s'anulara la carrera i no comptara per a la lliga. Una pena que passen estes coses amb la faena que costa organitzar un event d'orientació... ¡¡A la següent millor!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada