diumenge, 22 de setembre del 2013

21 de setembre: Raid de Crevillent

Com sempre dic, és molt bonic tornar allò que t'han donat d'alguna manera, i per això formar part de l'organització d'una competició és un veritable plaer, més quan l'organització de l'event té tanta qualitat.

A l'igual que l'any passat, vaig estar encarregat del cronometratge de la carrera, però enguany tocava fer-ho com toca, amb el sistema Sportident. Per la qual cosa necessitava posar-me les piles amb el software Autodownload, que va resultar més complicat instalar-ho que fer ús d'ell. Amb l'ajuda de Jorge de la FEDO vaig conseguir tenir el sistema preparat per al Raid, amb molt de treball en poc temps.

El cap de setmana del Raid em va tindre ocupat formant als competidors sobre el sistema sportident (tenim una clientela molt nova en el món dels raids), confirmant dades i entregant dorsals amb l'ajuda d'Inés.

Del Raid en si no em vaig enterar massa des de la zona de meta, però vaig tindre temps abans de que començaren a arribar els raiders per dissenyar la zona de transició - meta. Les descàrregues intermitges i les penalitzacions em van tindre ocupat tot el dia i Lidia m'ajudava quan el meu cap començava a saturar-se.

Finalment, 15 minuts després d'acabar la categoria elit ja tenia preparades les classificacions. Per tant, una grandíssima experiència amb un sistema que ens facilitarà molt el nostre treball organitzatiu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada