diumenge, 5 de maig del 2013

Dissabte 4 de maig: Liga del Sureste OBM (Puerto Lumbreras - Murcia)

Este cap de setmana tocava descans, però vaig anar a la 2a prova de la "Liga del Sureste" per acompanyar a mon germà, que feia equip amb Némessis de cara a entrenar per al Raid de Crevillent on volen fer parella.

Les proves d'esta lliga són ben diferents a les de la nacional: es tracta de carreres d'orientació amb mapa IGN (és a dir, que no és específic), scoring optatiu i límit de 3'30 hores. No són carreres tan potents i es pareixen més bé a una secció de raid, cosa que m'és útil per a seguir treballant el tema tècnic.

Després de prendre'm amb calma l'eixida, de fet vaig eixir l'últim, vaig decidir anar a per totes. Básicament el recorregut tractava un bucle enorme, complementat per altre bucle més menut i a prop de la població de Puerto Lumbreras.

Vaig començar en el bon sentit, i ja en la segona balissa vaig tindre dubtes de com accedir a la balissa...ací ja no estan els camins tan detallats! Després vaig prendre la decissió d'anar a per la 97 i 101, encara que a posteriori veig que venia més bé deixar-les per al final, venien més a la mà del bucle menut. Després vaig agafar la pista de la rambla, no sense problemes ja que tenia els pinyons de darrere ple de branques. La 52 es va resistir un poc però en no res ja estava a l'avituallament on vaig coincidir amb Alberto, sempre com una bala.

 Ací vaig reajustar un poc la tàctica ja que vaig vore que venia més a prop la 57 des de la 60. Després vaig continuar amb prou fluïdesa fins al tram de la 91 a la 56. Tal volta no vaig prendre la decisió correcta i vaig rodar per camins técnics que em retardaven molt, a més d'afegir que la roda de darrere no frenava. Ja em quedava poc de temps i vaig encaminar-me fins a meta, passant per la 103. Tenia la 92 al pas però no vaig arriscar a arribar tard.

Vaig arribar content pensant que havia deixat de picar 3 balisses, però ja en meta vaig caure que m'havia deixat el bucle menut, i altra balissa més al poble la qual jo pensava que era la plaça de bous del poble (quasi no es veia el número), amb la conya generalitzada dels compis de Club.

Bon entrenament tècnic i amb molt bones sensacions!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada