diumenge, 26 de maig del 2013

25 de maig: Berogaine 2.0 (Requena - València)

Segona participació d'esta marató d'orientació de 6 hores anomenat "Rogaine". Enguany la prova s'ha consolidat a nivell estatal amb una "Liga Nacional de Rogaine-Maratón-O", on també tindrem prova al Penyagolosa.

L'organització, a càrrec del club Verd3, nou club amb mateixa filosofia que Raidermania, va ser espectacular: eixida, mapes, recorreguts...

Com l'any passat, vaig fer equip amb la bruíxola vivent de Julián, amb l'objectiu de superar la puntuació de l'any passat, conscient que seria molt complicat fer pódium per haver molt més nivell que l'any passat.


La tàctica la vam fer pareguda  a la de l'any passat però en sentit invers, fent totes les balisses que trobàvem de camí i centrant-nos en la part llunyana del mapa que era on estaven les balisses amb més punts. A destacar la balissa 55 ubicada en un autèntic tobogà de terra.

Les sensacions van ser molt bones, no dubtàvem orientant i anàvem a bon ritme, malgrat la calor que cada vegada es feia més insuportable.
A partir de l'últim bucle de 6 i 7 punts, el ritme va baixar, es notava la fatiga i Julián començava a cometre imprecissions. Encara que jo també orientava, Julián amb la seua experiència sempre portava la veu cantant.

Així, a partir de les 4 hores ja era jo el que prenia la iniciativa d'orientar. Per molt nivell tècnic que pugues tindre, el físic et limita i si et trobes fatigat, orientar es torna una activitat massa complexa. Jo encara em trobava bé i intentava traçar la millor manera de tornar a la meta fent els màxims punts possibles.

El temps apremiava i en arribar a la 41 em vaig despistar de riera (encara tinc
problemes diferenciant rieres i espolons)  i vam perdre un temps valuòs anant a l'sprint fins a meta, tirant de Julián com podia, ja que es trobava al seu límit. Al final vam ser penalitzats amb dos punts. Amb un poc de sort haguèrem quedat quarts però per un pèl vam quedar setès empatant amb els cinquès.

Havíem complit el nostre objectiu de superar els resultats de l'any anterior, però amb pitjor classificació, cosa evident observant equips de Múrcia, Madrid... i els nostres elits, que vam aconseguir un merescut pòdium. Enhorabona companys! Ens veiem en la pròxima aventura...
   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada