diumenge, 24 de març del 2013

24 de març: Orientació a peu en Villena (5a prova FEDOCV)

Una vegada més tornem a l'orientació a peu. Enguany sols he fet 2 de les 5 proves de la Lliga FEDOCV però tampoc em preocupa perquè no és una prioritat, però de tant en quant és positiu fer alguna prova per tindre l'habilitat orientadora desperta.

El Club de Villena va organitzar, com sempre, una carrera molt dura i tècnica en un plànol que donava molt de joc, la Sierra del Fraile i Peñarrubia, un terreny molt irregular i amb multitud de vaguades llestes per despistar-nos.

Després de dos primeres balisses molt ràpides, vaig caure en la trampa i em vaig despistar molt de la 2 a la 3, fent una errada de paral·lel molt tonta. Després de reubicar-me, allà estava Motilla...era la 3 i ja m'havia adelantat!!! Una volta superada la crisi, tocava una travessa llarga a la vora dels bancals, em vaig despistar altra vegada però vaig corregir més ràpid. A partir d'ahí fins a la 10 va eixir prou fluïd.

La balissa "simpàtica" del dia va ser l'11, per a trobar-la calia comptar vaguades a destall, jo em vaig descomptar i vaig acabar en l'anterior vaguada, però bé. A partir d'ací ja vaig començar "a vore la llum", tot era menys complicat. Per a rematar, vaig guanyar la balissa del sprint gràcies als ànims d'Ester i Inés, així qualsevol guanya!!

Va haver una gran quantitat d'abandons, el que ens indica la dificultat de la prova. Jo vaig acabar el 7é de 12. Pensava que Motilla m'hauria reventat, però al final va quedar per darrere de mi, amb el consegüent pique... la "Batalla dels Hèctors" continua!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada