dilluns, 21 d’octubre del 2013

20 d'octubre: Lliga Autonòmica O-Peu (Sax - Alacant)

I per completar el cap de setmana, orientació a peu al Pla de Sax, un mapa molt bonic i interessant per orientar. Vaig començar molt enxufat (cosa rara en mi) fins al tram de la 6 a la 7 on em va costar molt trobar un punt d'atac clar, qüestió clau en esta carrera ja que en molts casos cercava punts intermitjos per no desviar-me de la trajectòria. De la 15 a la 16 també em vaig despistar fent un 360º fins a un tallat de roca molt característic i ja sense més problemes. Com anècdota, vaig aplastar a l'esprint a un crack del Villena i vaig guanyar dos parcials. A més, el 8 d'11 amb el millor coeficient que he aconseguit mai en esta categoria.

Després de tot ha estat un gran cap de setmana i note molta progressió en la meua habilitat orientadora i el meu estat de forma.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada